Home / אימונים / כושר למתחילים

כושר למתחילים

כושר למתחילות

החלטתם שאתם רוצים להיכנס לכושר? לפתח כושר גופני?


לשמור על תזונה נכונה ולהרגיש נפלא? מזל טוב!


עשיתם את הצעד הראשון אל עולם הכושר וחיים בריאים יותר


רוצים ללמוד יותר על התחום? לא בטוחים איך להתחיל?


הגעתם אלינו?  אז עשיתם את הצעד השני!

שני הצעדים הללו ללא ספק יקרבו אתכם אל המטרה שהצבתם לעצמכם, תוך שמירה על בריאות אופטימלית של הגוף והנפש. בין אם אתם מתחילים ממש עכשיו או כבר בתחילת דרככם, אנחנו כאן לעזור לכם להפיק את המקסימום מהאימונים שלכם. אתר Wfit מכיל עמודים על גבי עמודים של חומר קריאה המבוסס על מיטב המחקרים האחרונים בתחום הפיטנס, הצוות שלנו כאן בשבילכם וישמח לעזור, לייעץ ולהדריך.

 

אז איך בדיוק מתחילים?

קודם כל, אם החלטתם שאתם רוצים להיכנס לכושר, אתם כבר בנקודת זינוק מצוינת. אם אתם חושבים על זה, לא בטוחים שאתם יכולים, אין לכם זמן או פנאי, פוחדים לנסות שוב ולהתאכזב, אנחנו מציעים לכם להמשיך לקרוא על היתרונות של הכושר הגופני (בהמשך), להפנים כמה שיותר את הטוב שהכ ושר יכניס לחייכם, על תזונה נכונה, על אימון כושר אישי וללמוד על הדרך שבה אתם עומדים לצעוד. אל תשכחו – לכל שאלה, אנחנו כאן!

נשמח להעניק לכם ייעוץ תזונתי לתזונה נכונה, אימון כושר אישי ואת כל הכלים ומוטיבציה שאת צריכה כדי להצליח – כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

אל תשכחו !  לשמירה על כושר גופני יש אינספור יתרונות

כיום, ישנן עדויות מוכחות של מחקרים רבים המקשרים בין פעילות גופנית לבין מניעת הסיכונים לחלות במחלות שונות כגון: מחלות לב, יתר לחץ דם, השמנת יתר, דיכאון, כולסטרול גבוה, סכרת סוג 2, אוסטאופורוזיס (דילול עצם), סרטן ועוד.
בנוסף לתרומות אלה, פעילות גופנית מסייעת בתחומים רבים:
• ירידה במשקל ושמירה עליו במצב תקין
• חיזוק שרירי הגוף
• שיפור סיבולת לב הריאה והקואורדינציה
כמובן, שלכל תחום ספורט יש את היתרונות שלו בתרומתו לבריאות שלנו. לדוגמא: אימונים אירוביים כמו ריצה או רכיבה על אופניים, יביאו לשיפור בכושר הגופני ויפחיתו את הסיכון לחלות במחלות שונות כמו יתר לחץ דם, השמנת יתר, סוכרת סוג 2 ועוד. ואילו אימונים אנאירוביים (אימוני התנגדות בעזרת משקולות, גומיות מתח, משקל גוף וכדומה), יסייעו בהעלאת מסת השריר, הפחתת אחוז השומן, מניעת דילול עצם (אוסטאופורוזיס), העלאת הביטחון העצמי ועוד. שילוב של שתי הפעילויות כגון אימון פונקציונאלי בעצימות גבוהה (המתאימה למתאמן באופן ספציפי), תביא לתוצאות מקסימליות בשיפור הבריאות ואורח החיים.

חשיבות התזונה הנכונה

לתזונה נכונה תפקיד עיקרי בהשגת המטרות שהצבת לעצמכם ולכן יש צורך לשלב אותה עם האימונים הרצויים כחלק מאורח חייכם. שמירה על תזונה נכונה עוזרת לשמור על רמת אנרגיה גבוהה הדרושה לאימוני כושר, על מצב רוח חיובי ומאפשרת לגוף שלך לאבד שומן ולפתח מסת שריר החיונית לעיצוב וחיטוב. תזונה נכונה היא לא "דיאטת בזק" – תזונה נכונה כוללת את כל אבות המזון, כל הוויטמינים והמינראליים הנויטריאדים שגופך זקוק להם כדי לשמור על בריאות תקינה, להתחיל ולהתמיד בשגרת כושר.

איפה מתחילים?

המאמרים שלפניכם יספקו לכם את מלוא הכלים והתשובות להם אתם זקוקים, על מנת להתחיל ולהתמיד באורח חיים בריא ומהנה יותר וכמו תמיד, אם יש לכם שאלה או אם אתם צריכים ייעוץ מקצועי, רוצים לבחון את האפשרות של אימון אישי או פשוט סקרנים ללמוד עוד, צוות האתר Wfit כאן לשירותכם!

–    המדריך לירידה במשקל וחיטוב הגוף
–    דיאטה- למה היא נכשלת?
–    פעילות אירובית, מי את?
–    נשים, בריאות ואימוני התנגדות
–    הליכה או ריצה – מה עדיף?
–    הדרך המוצלחת אל שרירי הבטן

About qtech

Check Also

ברברה – קרוספיט

    אימון קרוספיט – ברברה (Barbara)     אימון הקרוספיט "ברברה" הינו אימון/ בוחן …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *