Home / אימונים / אימונים-מלאות / מאמן כושר אישי – 10 סיבות

מאמן כושר אישי – 10 סיבות

סיבות למאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי – 10 סיבות למה כן

לפעמים כולנו זקוקים לעזרה קטנה בביצוע תרגילים מסוימים, גם אם אנחנו רק בתחילת דרכינו בעולם הכושר או כבר חלק ממנו מזה זמן רב. זו אחת הסיבות, מיני רבות, ליתרון באימון כושר אישי. במאמר הבא אציג בפניכן 10 סיבות עיקריות- למה כדאי לכן להתאמן עם מאמן כושר אישי וליהנות מיתרונותיו הרבים
כתב: איתן קטן, מאמן כושר אישי ויועץ לתזונת ספורט
ישנם אנשים רבים שמתביישים או נרתעים מאימונים אישיים, לא בטוחים מה הם ירוויחו מאימון כושר אישי ואם לבסוף זה יהיה שווה את הכסף. נכון, עלות מאמן כושר אישי היא לא דבר זול, אבל מאז ומתמיד לא היה קיים מחיר לבריאות. בדיוק בגלל זה יש גם הרבה סיבות לכך שאנשים בוחרים להתאמן עם מאמן כושר אישי. חלק רוצה תוכנית אימונים שמותאמת להם אישית על מנת שיוכלו להיכנס לכושר ולרדת במשקל בזמן שאחרים מאמינים שהם יכולים לדאוג לתוכנית אימון מתאימה בעצמם. בין אם את בתחילת המסע אל עולם הכושר או כבר בתוכו, אימון כושר אישי עם מאמן אישי יכול לקחת אותך שלב אחד קדימה ולקצר לך את הזמן.

הכוונה מלאה אל המטרה שלך
לדעת איך להרכיב תוכנית אימון שבועית הכוללת את כל הפעילויות שאת צריכה לעשות – פעילות אירובית, אימוני התנגדות (כוח), גמישות, באופן שמתאים למטרות שלך – תקדם אותך אל המטרה בזמן קצר יותר. בנוסף, תוסיפי את הזמן והידע הנדרש כדי לבחור את התרגילים, משקלי העבודה, המחזורים והחזרות שמתאימים למטרות שלך הם לא דבר שכל אחת יודעת או בעלת כוח הרצון לקרוא, לנסות ולדעת. אחד היתרונות הגדולים של מאמן כושר אישי הוא ביכולת לקצר עבורך את התהליך באמצעות הכוונה מקצועית ונכונה שבזכותה לא יווצר מצב שבו את תבזבזי זמן על מה כן כדאי לך לעשות, כמה פעמים וכמה זמן בשבוע… מאמן כושר אישי יכול לסייע לך בהקניית הכלים הדרושים להשגת המטרות שלך באופן המתאים לך.

מקצועיות, חידושים, וגיוון באימון הכושר
במידה ואת מתאמנת מנוסה, כנראה שאינך שוקלת להיעזר במאמן אישי לנשים. בכל מקרה, הוא תמיד יכול לסייע לך לעזור בגיוון האימונים, תרגילים ולימוד שיטות אימון חדשות. מאמן כושר אישי לנשים יכול לרענן את הידע שלך עם רעיונות וטיפים חדשים שיכולים לאתגר אותך, את הגוף ואת המוח שלך. גם אם תפגשי עם המאמן האישי אחת לכמה שבועות, את עשויה לגלות כמה שזה מרענן ללמוד תרגילים חדשים ושיטות אימון שונות כמו- אימונים מחזוריים, אימוני קרוספיט, אימונים שונים בעזרת ציוד מאתגר שאינך מכירה.

מאותגרת יותר
אם את כמו נשים רבות, את נוטה להרפות לפעמים משגרת האימונים שלך, בעיקר כשדברים מתחילים להיות קשים. מאמן כושר אישי יכול להעלות את המוטיבציה שלך, לדחוף אותך קדימה ולעודד אותך לרוץ יותר או להרים משקל כבד יותר, ובכך בעצם לאתגר אותך יותר, יותר מאשר היית מאתגרת את עצמך אם היית לבדך. את תגיעי למסקנה שהרבה יותר קשה להרפות מהאימונים שמתאמנים עם מאמן אישי ש"עומד לך על הראש" ואומר לך לבצע חזרה אחת נוספת. בנוסף לכך, סביר להניח שאת תגלי שיש לך יותר כוח ויכולת משחשבת, מה שיכול להעלות את המוטיבציה שלך אפילו יותר.

ביצוע נכון יותר של התרגילים
גם אם המטרה שלך היא לבנות את תוכנית האימונים בעצמך, שכירת מאמן כושר אישי יכולה להיות החלטה מעולה ללימוד טכניקת הביצוע הנכונה של התרגילים, פרמטר חשוב ביותר לשמירה על בריאות תקינה ומניעה מפציעות ספורט.

אסרטיביות, חיוביות והמון מוטיבציה
מאמן כושר אישי ומקצועי תמיד יגיע עם מצב רוח חיובי, שפע של מוטיבציה ורצון גדול להצלחה שלך, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלו. אין כמו אימון עם מאמן אישי ואסרטיבי שידחוק בך להעלות הילוך ולבצע את התרגילים ביעילות. לא דיי בכך, מאמן כושר אישי ידאג לוודא שאכן ביצעת את שאר האימונים שאת מבצעת לבדך, כדי לדאוג שלא תדלגי על אימון זה או אחר ותמשיכי לנוע קדימה- אל המטרה שהצבת לעצמך.

אימון כושר בטוח יותר
אם את סובלת מבעיה כלשהי כגון דלקת פרקים, מחלות לב, פציעות קודמות וכו', עבודה עם מאמן כושר אישי בעל נסיון יכול לסייע לך למצוא תוכנית אימון שתשפר את מצבך הבריאות ואף תמנע את התדרדרותו בעתיד. בנוסף, אם את בהריון, ליווי פעילות גופנית בהריון בעזרת מאמן כושר אישי (עם ידע בתחום) מומלץ מאוד על מנת לשמירה על הכושר, משקל תקין, מצב רוח מרומם, לידה תקינה ובריאות תקינה ככלל הנקשרת עם פעילות גופנית בהריון. כלל ברזל, חשוב מאוד שתמצאי מאמן כושר איש בעל נסיון עם נשים בהריון / בעיות רפואיות.
את מתכוננת לספורט ספיצפי או לאירוע מסוים
אם את מעוניינת להתאמן לריצת מרתון, אירוע מסוים או סתם בשביל לשפר את הכושר הגופני שלך על מנת לשמור על בריאות אופטימלית, מאמן כושר אישי יכול לסייע לך בהתאמת תוכנית אימון מתאימה למטרות אלו ואחרות. רק תדאגי לוודא שאותו מאמן או מאמנת הכושר הינם בעלי נסיון (רצוי פרקטי) בתחום שאותו את רוצה לשפר, כיוון שיש כיום שפע של מאמני כושר ולא כולם עוסקים בהכוונה מקצועית עבור תחום ספורט ספציפי.

השגחה ותמיכה במהלך האימון
יש מתאמנים שיודעים להתאמן ולבצע את התרגילים בצורה נכונה, אך עדיין הם מרגישים צורך במאמן כושר אישי שיהיה לצידן, יתמוך בהן וישגיח על אופן האימון. אם את מרימה משקלים כבדים מאוד וזקוקה להשגחה, מאמן כושר אישי עשוי להיות בחירה טובה לכך. המאמן יכול להשגיח עלייך בעת ביצוע התרגילים ולהשלים את מספר החזרות בתרגיל בעוד שאת מגיע לקצה היכולת.

לא אוהבת חדר כושר? אפשר גם בבית
אם את לא מתחברת לחדרי הכושר ולמה שהם מציעים ומעוניינת להתאמן בבית, בפארק או בים, מאמן כושר אישי יכול להיות רעיון מעולה לאימונים מהסוג הזה. למאמן כושר אישי יש מגוון רחב של ציוד מקצועי ומאתגר, ובכך תוכלי לבצע אימון כושר יעיל ואפקטיבי ללא מחויבות כלפי חדר הכושר. כמו כן, אם אין לך אפשרות לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי באופן קבוע, מאמן הכושר יכול לייעץ לך באימון אחד או שניים איזה ציוד יתאים להשגת מטרותייך וכמובן כיצד להשתמש בו.

 

© כל הזכויות שמורות ל-Wfitness- כושר לנשים. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם ולעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש ובכתב מצוות האתר.

 

 

About qtech

Check Also

אימוני כושר קבוצתיים – עד כמה זה תורם?

  ? אימוני כושר קבוצתיים: עד כמה זה תורם?     אימוני הכושר בקבוצות, החלו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *