Home / אימונים / סינדי – קרוספיט

סינדי – קרוספיט

 

 

אימון קרוספיט – סינדי (Cindy)

 

 

אימון הקרוספיט "סינדי" הינו אימון האורך כ-20 דקות ובו אנו נדרשים לבצע כמה שיותר מחזורים שביכולתנו לעשות. בשפה המקצועית זה אימון מסוג זה נקרא- AMRP – As Many Reps As Possible

הרכב אימון הסינדי

1) 5 עליות מתח – Pull Ups

2) 10 שכיבות סמיכה – Push Ups

3) 15 סקוואט – Squats

סיום שלושת התרגילים במלואם נספר כסיום מחזור שלם. המטרה היא לסיים כמה שיותר מחזורים ב-20 דקות, מאימון לאימון.

מעוניינים לדעת יותר על קרוספיט? המאמר הבא יעשה לכם המון סדר בדברים- קרוספיט-מה זה?

 

 

 

 

About qtech

Check Also

ברברה – קרוספיט

    אימון קרוספיט – ברברה (Barbara)     אימון הקרוספיט "ברברה" הינו אימון/ בוחן …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *